Kategorija: Upravni odjel za društvene djelatnosti

Braniteljice Domovinskog rata RH  u prethodne dvije godine su provodile projekt „Briga o hrvatskim braniteljima Vukovara“, a u sklopu kojega je održana i završna konferencija.

Projektom je osigurana skrb o 30 braniteljskih obitelji kojima je pružana pomoć u kući. Djelatnici, koji su kroz projekt zaposleni od travnja 2019. godine obitelji su obilazili 2-3 puta tjedno, a kada je to bilo potrebno i svaki dan. Prvenstveno se pomoć odnosila na one koji su sami te im je pomoć neophodna.

Kroz projekt je zaposleno ukupno 10 osoba – 2 administrativna djelatnika i 8 osoba koje su braniteljima pružale pomoć.

Predsjednica Udruge Braniteljice Domovinskog rata RH Svjetlana Dželalija Kovačić istaknula je kako je iznimno ponosna na posao  koji je Udruga kroz projekt odradila te kako nakon 2 godine provedbe projekta i dalje žele pomagati svojim sugrađanima, koji su sada 2 godine stariji i pomoć im je svakako potrebna.

Završnoj konferenciji nazočio je i gradonačelnik Grada Vukovara Ivan Penava koji je u svome obraćanju pohvalio rad Braniteljica Domovinskog rata RH. „Doista su sve članice Udruge, na čelu s predsjednicom gđom Dželalijom-Kovačić vrlo transparentno i ekspeditivno odradile ovaj projekt iza kojega je dobra organizacija, jako puno dobrih ljudi i jako puno uložene energije. S terena smo mogli čuti samo riječi hvale od strane korisnika, a nadam se da će se u što skorijem vremenu posvetiti novim projektima na korist cijeloj našoj zajednici, a posebno braniteljskoj populaciji“, rekao je gradonačelnik Penava te dodao kako su uspješno realizirani projekti rezultat suradnje Grada Vukovara, Razvojne agencije Vukovar d.o.o., Savjeta za branitelje Grada Vukovara te braniteljskih udruga.

Ukupna vrijednost projekta je 1.995.998,20 kn, od kojih je EU sufinancirala 1.696.598,00 kn, a ostala sredstva osigurana su iz državnog proračuna, a osim navedenog projekta, još su dvije vukovarske braniteljske udruge provodile projekte SIMPA i HELP te je ukupan iznos povučenih bespovratnih sredstava iznosio 5.809.732,39 kuna.