BRENDIRANJE VukovART PROJEKTA
Video uradak od 60 sekundi na hrvatskom i engleskom jeziku, koji uključuje sve oslikane lokacije, odnosno sva naslikana djela, kroz društvene mreže ciljano će biti plasiran na gradove u Europskoj uniji i svijetu koji prepoznaju uličnu Street Art umjetnost te one države iz kojih najviše ljudi dolazi u Vukovar.
Isto tako, ovu kampanju prati izrada, dizajn i tisak 3000 komada turističkih brošura VukovART – Open Gallery na hrvatskom i engleskom jeziku koje će uz gore navedeni video uradak biti dodatni motiv turistima za dolazak u grad Vukovar.
Vjerujemo kako će ove promotivne aktivnosti podići svijest o brendu VukovART i o našem gradu u Europi i svijetu.
Link na video uradak:
https://www.facebook.com/vukovar.art/videos/2403792516563143/
Link na uvodni video uradak:
- Javni poziv "Energetska obnova obiteljskih kuća u Gradu Vukovaru za 2024./2025./2026. godinu"
- NATJEČAJ za prijem u radni odnos na neodređeno vrijeme
- Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti (pisano testiranje i intervju) - viši stručni suradnik za sport i branitelje
- POZIV za iskazivanje interesa za rad na Klizalištu Vukovar
- JAVNI POZIV Za iskazivanje interesa za zakup javne površine za postavljanje vlastitih štandova u svrhu prodaje hrane i pića te zakup pokretnih gradskih štandova u svrhu prodaje suvenira i svijeća u okviru obilježavanja „Dan sjećanja na žrtvu Vukovar