SVJETSKI DAN PRAVA POTROŠAČA
Deklaracijom su definirana četiri temeljna prava potrošača na tržištu roba i usluga: pravo na sigurnost roba i usluga, pravo na cjelovitu, istinitu i pravovremenu informaciju, pravo na izbor roba i usluga i pravo potrošača da se čuje njihov glas.
Ove godine tema obilježavanja jesu „Pravedne digitalne financije“. Digitalne tehnologije su preobrazile plaćanja, kredite, osiguranja te dobro i pravedno upravljanje tim procesima postaje ključni faktor za potrošače. Brzi razvoj digitalnih financijskih usluga traži i bržu i inovativniju regulativu kojoj će u centru pažnje biti jačanje i zaštita potrošača.
Ovim je povodom održan sastanak Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti, Centra za zaštitu potrošača Vukovarsko-srijemske županije i udruge Glas potrošača s predstavnicima Grada Vukovara na temu prava potrošača i na koji način oni mogu ostvariti ta prava.
- JAVNI POZIV ZA DODJELU BESPOVRATNIH POTPORA PODUZETNICIMA NA PODRUČJU GRADA VUKOVARA ZA 2025. GODINU
- Natječaj za voditelja/icu računovodstva
- Natječaj za spremača/icu
- POZIV na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti (pisano testiranje i intervju) - Referent za obavljanje upravnih poslova prostornog uređenja i gradnje - vježbenik
- Odluka o odobravanju bespovratne potpore poduzetnicima na području grada Vukovara za 2025. godinu