Na jubilarnom 25. izdanju izložbe inovacija učenika osnovnih i srednjih škola s međunarodnim sudjelovanjem – INOVA MLADI 2025, održanoj 10. svibnja na Fakultetu strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Zagrebu, maturanti Gimnazije Vukovar, Lara Grlić i Gabriel Kršić, ostvarili su izniman uspjeh. Njihov projekt STEM Voyager nagrađen je zlatnom medaljom te titulom najinovativnijeg izloška u kategoriji srednjih škola. Riječ je o interaktivnom edukativnom alatu koji na suvremen i kreativan način približava djeci i mladima svijet znanosti i tehnologije. Projekt je nastao pod mentorstvom nastavnika Sanje Pavlović Šijanović i Davora Šijanovića, a već je ranije nagrađen na natjecanju Digitalni inovacijski inkubator, gdje je osvojio drugo mjesto među više od srednjih četrdeset škola.

STEM Voyager osmišljen je kao alat za praktično i suradničko učenje, s ciljem rješavanja problema nedostatka interaktivnih STEM sadržaja u formalnom obrazovanju. U potpunosti izrađen od 3D ispisanih dijelova i pokretan Arduino modulima, vlak se sastoji od četiri vagona s različitim funkcijama – uključujući pametnu kameru, radar, mjerač kvalitete zraka i Geigerov brojač. Uz pomoć pratećih materijala (.stl datoteka, programskih kodova, edukativnih scenarija i e-knjige), projekt se može reproducirati i koristiti u školama diljem zemlje. Sudjelovanje na izložbi INOVA MLADI mladim inovatorima pruža iznimnu priliku za predstavljanje svojih ideja stručnoj i međunarodnoj javnosti. STEM Voyager privukao je veliko zanimanje stručnog žirija i posjetitelja, koji su istaknuli njegovu funkcionalnost, tehničku izvrsnost, originalnost, interdisciplinarni pristup i pedagošku vrijednost. Izložbu organizira Savez hrvatskih inovatora, a osim promicanja tehničke kulture i inovatorstva među mladima, ona potiče i povezivanje učenika, nastavnika i stručnjaka u zajedničkom oblikovanju obrazovanja budućnosti. Učenici Gimnazije Vukovar još su jednom dokazali kako i manja školska sredina može biti snažan izvor inovacija koje nadilaze školske okvire. Njihov projekt donosi više od tehnološkog rješenja – on šalje poruku da se znanje, kreativnost i učenje mogu spajati kroz iskustvo, igru i stvaralaštvo.