Kazališna predstava Kiss i radionice tjeloglazbe za djecu
6. prosinca 2022. godine, OŠ Siniše Glavaševića organizirala je za učenike razredne nastave Kazališnu predstavu Kiss i radionice tjeloglazbe u Hrvatskom domu Vukovar u trajanju od 3 sata. Kazališnu predstavu i radionice za djecu izvodili su Ana Vrbaški i Marko Dinjaški, članovi Udruge Otvoreni krug Novi Sad. Predavači imaju iskustva u radu s djecom od predškolskog uzrasta do uzrasta osmog razreda osnovne škole, ali i starijih. Radionice su vodili u Srbiji, Hrvatskoj, Makedoniji, Crnoj Gori, Njemačkoj, Austriji, Mađarskoj, Italiji i Turskoj. Oboje su glazbeno obrazovani i dijele ljubav prema multimedijalnoj umjetnosti, kazalištu, glazbi, pokretu, eksperimentu. Njihov orkestar koji pleše zove se „Alice in WonderBand” i, kada su na sceni, oni će vam dodirnuti srce, nasmijati vas, a prije svega će vas dobro zabaviti. Koordinatori spomenutog događaja bile su stručna suradnica knjižničarka Biljana Krnjajić i učiteljica RN Jasna Panza.
Kazališni program i radionice za djecu organizirane su u sklopu školskog projekta Tjeloglazba u storytellingu a cilj je povezivanje tjeloglazbe s pričanjem priča koje su također osmislile knjižničarka i učiteljica. Učenici su tijekom projekta spoznavali kolika je vrijednost čitanja jer se čitanjem razvija kritičko mišljenje, bogati se rječnik, stječu se nova znanja i spoznaje. Kako bi učenicima približili čitanje i učinili ga zanimljivim tijekom projekta se u školi uz čitanje i pripovijedanje kombinirala i tjeloglazba.
Tjeloglazba razvija prirodno glazbene sposobnosti (osjećaj za melodiju i ritam, poboljšanje reprodukcije glazbenih fraza), ali i motoričke i psiho-fizičke sposobnosti (pamćenje, koncentraciju, pažnju, osjećaj za tijelo u prostoru). Izvođenje ovih vježbi u grupi jača komunikacijske vještine i samopouzdanje. Tijekom radionice formira se zdrava, funkcionalna grupa koja sudjeluje u kreativnim igrama osmišljenim da potiču stvaralaštvo, ali i komunikaciju. Jačanje psiho-fizičkih sposobnosti postiže se izvođenjem više vrsta različitih zadataka u isto vrijeme (pjevanje, govor, ritmički modeli, kretanje u prostoru, komunikacija s ostalim sudionicima radionice).
Učenici su zaista uživali u predstavi ali i u radionicama.
Koliko su predstava i radionice kvalitetne prepoznala je i jedna izdavačka kuća koja je bila glavni sponzor za organiziranje ovog događaja. Hvala svima koji su omogućili realizaciju predstave i na taj način učenicima omogućili učenje u ugodnom okruženju te druženju s Anom i Markom.
Kazališni program i radionice za djecu organizirane su u sklopu školskog projekta Tjeloglazba u storytellingu a cilj je povezivanje tjeloglazbe s pričanjem priča koje su također osmislile knjižničarka i učiteljica. Učenici su tijekom projekta spoznavali kolika je vrijednost čitanja jer se čitanjem razvija kritičko mišljenje, bogati se rječnik, stječu se nova znanja i spoznaje. Kako bi učenicima približili čitanje i učinili ga zanimljivim tijekom projekta se u školi uz čitanje i pripovijedanje kombinirala i tjeloglazba.
Tjeloglazba razvija prirodno glazbene sposobnosti (osjećaj za melodiju i ritam, poboljšanje reprodukcije glazbenih fraza), ali i motoričke i psiho-fizičke sposobnosti (pamćenje, koncentraciju, pažnju, osjećaj za tijelo u prostoru). Izvođenje ovih vježbi u grupi jača komunikacijske vještine i samopouzdanje. Tijekom radionice formira se zdrava, funkcionalna grupa koja sudjeluje u kreativnim igrama osmišljenim da potiču stvaralaštvo, ali i komunikaciju. Jačanje psiho-fizičkih sposobnosti postiže se izvođenjem više vrsta različitih zadataka u isto vrijeme (pjevanje, govor, ritmički modeli, kretanje u prostoru, komunikacija s ostalim sudionicima radionice).
Učenici su zaista uživali u predstavi ali i u radionicama.
Koliko su predstava i radionice kvalitetne prepoznala je i jedna izdavačka kuća koja je bila glavni sponzor za organiziranje ovog događaja. Hvala svima koji su omogućili realizaciju predstave i na taj način učenicima omogućili učenje u ugodnom okruženju te druženju s Anom i Markom.
- NATJEČAJ za prijem u radni odnos na neodređeno vrijeme
- NATJEČAJ za Tajnika školske ustanove
- JAVNI POZIV ZA ISKAZ INTERESA ZA KRAJNJE KORISNIKE PROJEKTA „ZAŽELI – prevencija institucionalizacije Pruži mi ruke II“
- NATJEČAJ za prodaju nekretnine na temelju javnog prikupljanja ponuda
- NATJEČAJ za popunu radnog mjesta: Učitelj edukacijsko rehabilitacijskog profila , obavlja poslove UER