Javni poziv "Energetska obnova obiteljskih kuća u Gradu Vukovaru za 2024./2025./2026. godinu"
GRAD VUKOVAR
raspisuje
JAVNI POZIV
za dodjelu sredstava Grada Vukovara u sufinanciranju Programa
ENERGETSKA OBNOVA OBITELJSKIH KUĆA U GRADU VUKOVARU
ZA 2024./2025./2026. GODINU
I. Predmet javnog poziva
Predmet Javnog poziva (dalje u tekstu: Poziv) je dodjela sredstava Grada Vukovara (dalje u tekstu: Grad) fizičkim osobama – građanima sa područja grada Vukovara (dalje u tekstu: prijaviteljima) za sufinanciranje energetske obnove obiteljskih kuća na području grada Vukovara, koji imaju sklopljen Ugovor o sufinanciranju projekta s Fondom za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost (u daljnjem tekstu Fond), sukladno Javnom pozivu za energetsku obnovu obiteljskih kuća EnU-1/24 (KLASA: 391-01/23-03/5, URBROJ: 563-04-1/258-24-4) od 13. ožujka 2024. godine.
II. Korisnici sredstava Grada Vukovara
Korisnici sredstava Grada Vukovara prema Pozivu su fizičke osobe – građani (dalje u tekstu: korisnici) koji:
1. su vlasnici ili suvlasnici (uz suglasnost svih suvlasnika) obiteljske kuće u kojoj se provodi projekt,
2. imaju prebivalište na adresi i mjestu obiteljske kuće u kojoj se provodi projekt prijavljenim najkasnije 30 dana prije podnošenja prijave na Poziv (uvjet prebivališta se obvezno odnosi na prijavitelja, nije obvezan za sve suvlasnike),
3. su sklopili Ugovor o sufinanciranju projekta s Fondom,
4. podnesu prijavu Gradu Vukovaru za dodjelu sredstava putem pošte ili osobno,
5. prihvate uvjete sufinanciranja sukladno Pozivu,
6. nemaju dospjelih nepodmirenih i/ili nereguliranih dugovanja prema Gradu Vukovaru,
7. ispunjavaju i druge uvjete Poziva,
8. sklope s Gradom Vukovarom Ugovor o sufinanciranju.
III. Sredstva Grada Vukovara
Grad će korisnicima dodjeljivati sredstva donacije za opravdane troškove projekta, u maksimalnom iznosu do 2.000,00 EUR s PDV-om.
Stopa sufinanciranja od 10% opravdanih troškova primjenjuje se na sve prihvatljive aktivnosti energetske obnove obiteljske kuće.
Raspoloživa sredstva Grada Vukovara po Pozivu (dalje u tekstu: raspoloživa sredstva) u iznosu od 450.000,00 EUR osigurana su u Proračunu Grada Vukovara za 2024. godinu i u projekciji za 2025. i 2026. godinu.
Grad će dodjeljivati sredstva donacije do konca 2026. godine ili do iskorištenja raspoloživih sredstava, ovisno o tome koji uvjet prvi nastupi. Ukoliko se raspoloživa sredstva iskoriste prije konca 2026. godine Grad će na svojoj mrežnoj stranici www.vukovar.hr objaviti obavijest o zatvaranju Poziva.
Troškove provedbe energetskih pregleda, izrade izvješća i energetskih certifikata prije i nakon obnove obiteljske kuće i prijavu na Poziv Grada Vukovara snosi prijavitelj, tj. taj trošak se ne sufinancira od strane Grada.
Grad isplaćuje:
1. iznos prema ugovorenom postotku ukoliko su ostvareni opravdani troškovi manji od ugovorenih ili
2. ugovoreni iznos ukoliko su ostvareni opravdani troškovi veći ili jednaki ugovorenim troškovima.
IV. Opravdani troškovi
Opravdani troškovi su troškovi nabave i ugradnje materijala/sustava/opreme, nastali tijekom 2024., 2025. i 2026. godine, što se dokazuje datumom izdavanja računa.
Grad Vukovar neće priznavati troškove djelomične provedbe pojedinačnih mjera, što znači da će se sredstva isplaćivati samo za mjere koje su provedene u cijelosti (npr. toplinska izolacija svih vanjskih zidova kuće).
V. Obvezna dokumentacija
Prijava mora sadržavati sljedeću dokumentaciju:
1. Potpisani i cjelovito popunjeni Prijavni obrazac – može se pronaći i preuzeti na web stranici grada Vukovara www.vukovar.hr te osobno na porti Gradske uprave,
2. Obostranu presliku važeće osobne iskaznice prijavitelja,
3. Izvješće energetskog certifikatora o provedenom energetskom pregledu i važeći energetski certifikat obiteljske kuće, u .pdf formatu na USB-u, DVD-u ili CD-u, nije potrebno dostaviti u slučaju postavljanja fotonaponske elektrane za proizvodnju električne energije i punionice za električno vozilo,
4. Fotodokumentaciju postojećeg stanja obiteljske kuće i svih dijelova na kojima se planira izvođenje radova te zamjena/ugradnja sustava,
5. Potvrdu Upravnog odjela za financije i proračun Grada Vukovara o ne postojanju dospjelih, a ne podmirenih obaveza prema Gradu,
6. Presliku sklopljenog Ugovora o dodjeli sredstava Fonda s prijaviteljem.
Grad pridržava pravo traženja dostave dodatne dokumentacije po potrebi.
VI. Dostavljanje prijave na Poziv
Prijava na Poziv se dostavlja u pisanom obliku ili djelomično u digitalnom obliku (svi dokumenti koje je potrebno dostaviti a koje nije potrebno vlastoručno potpisati mogu se dostaviti u digitalnom obliku), u zatvorenoj omotnici s imenom i prezimenom te adresom prijavitelja na adresu:
GRAD VUKOVAR
Dr. Franje Tuđmana 1
32000 Vukovar
uz naznaku: Sufinanciranje energetske obnove obiteljskih kuća na području grada Vukovara – Ne otvaraj
Prijava na Poziv počinje dana 5. studenog 2024. godine, a završava :
1) objavom na mrežnim stranicama Grada (www.vukovar.hr) obavijesti o zatvaranju ili privremenom zatvaranju Poziva zbog iskorištenosti raspoloživih sredstava ili
2) istekom 2025. godine, što prije nastupi.
U roku za dostavu prijave natjecatelj može dodatnom, pravovaljano potpisanom izjavom izmijeniti svoju prijavu, nadopuniti je ili od nje odustati. Izmjena ili dopuna prijave dostavlja se na isti način kao i prijava. U slučaju odustajanja od natjecanja, natjecatelj može zahtijevati povrat svoje prijave. Nepotpune prijave, prijave dostavljene nakon isteka propisanog roka kao i prijave koje se ne odnose na predmet Javnog poziva, neće se razmatrati. Prijave pristigle nakon isteka propisanog roka za dostavu prijava vraćaju se neotvorene natjecateljima koji su ih dostavili.
Svu korespondenciju vršiti isključivo putem preporučene pošte s povratnicom ili dostavom osobno u pisarnicu Grada Vukovara.
VII. Obrada prijava
Grad:
1. ima pravo provjeravati dokumentaciju i podatke iz prijave,
2. neće razmatrati prijave:
• koje nisu predmet Poziva ili
• koje su podnesene od osoba
- koje Pozivom nisu određene kao korisnici sredstava Grada ili
- imaju dospjelo nepodmireno i/ili neregulirano dugovanje prema Gradu,
- koje su podnesene prije navedenog službenog roka za podnošenje prijava na ovaj Poziv,
- koje su podnesene nakon isteka kalendarskog roka Poziva, odnosno nakon objave na mrežnoj stranici Grada o iskorištenosti predviđenih sredstava za ovaj Poziv,
- u slučaju kad je Grad prethodno već donio Odluku po ovom Pozivu i dostavio korisniku Ugovor na potpisivanje, a korisnik nije u za to određenom roku vratio potpisani ugovor.
3. razmatra prijave prema datumu i vremenu njihovog zaprimanja u pisarnici,
4. donosi Odluku o odabiru korisnika sredstava Grada (u tekstu: Odluka) i Ugovor o dodjeli sredstava Grada (u tekstu: Ugovor) za prijavu pristiglu na Poziv koja udovoljava uvjetima iz Poziva,
5. dostavlja poštom prijavitelju:
1) Dopis, Odluku i Ugovor ili
2) Obavijest da prijava ne ispunjava uvjete Poziva, s obrazloženjem.
Grad prijavitelju dostavlja Odluku i dva primjerka Ugovora na potpis, preporučenom poštom, a isti je dužan jedan potpisani primjerak Ugovora vratiti Gradu:
• poštom na adresu: Grad Vukovar, Dr. Franje Tuđmana 1, 32000 Vukovar ili
• u pisarnicu grada na istu adresu.
6. Objavljuje Obavijest o privremenom zatvaranju Poziva ili Obavijest o zatvaranju Poziva zbog utroška raspoloživih sredstava na mrežnoj stranici Grada www.vukovar.hr
Ukoliko se podaci o projektu, IBAN, iznos traženih sredstava ili neki drugi podaci koji se navode u različitim dokumentima prijavne dokumentacije razlikuju, Grad će referentnim podacima smatrati one koji su navedeni u prijavnom obrascu. Ukupan iznos opravdanih troškova i bespovratnih sredstava, kao i intenzitet potpore ne mogu biti veći nego što je ugovoreno sa Fondom.
VIII. Realizacija (ostvarenje) prihvaćenih prijava
Grad će temeljem Odluke gradonačelnika s odabranim korisnikom sklopiti Ugovor o sufinanciranju projekta kojim će utvrditi:
1. predmet i iznos sredstava Grada za sufinanciranje,
2. uvjete i način isplate sredstava,
3. rok provedbe Projekta i dostave potpune dokumentacije za isplatu,
4. način praćenja i kontrole namjenskog trošenja isplaćene donacije,
5. ostala međusobna prava i obveze.
Grad pridržava pravo praćenja namjenskog korištenja sredstava Grada i uvjeta koje odabrani korisnik mora ispunjavati, a koji su bili temelj za odobrenje sredstava i sklapanje ugovora, što između ostalog uključuje i mogućnost terenske kontrole izvedenih radova. Grad zadržava pravo uskrate isplate sredstava u slučaju da projekt nije izveden u skladu s dokumentacijom za prijavu. U slučaju nenamjenski utrošenih sredstava i nepoštivanja ugovornih obveza, Grad ima pravo na povrat nenamjenski utrošenih sredstava sa zateznim kamatama.
Nakon donošenja Odluke i sklapanja Ugovora nije moguće mijenjati Odluku o dodjeli sredstava u odnosu na uvjete dodjele sredstava i uvjetima Poziva.
Rok provedbe projekta energetske obnove obiteljske kuće i dostave potpune dokumentacije za isplatu:
1. ne može biti duži od dvije godine od dana potpisivanja Ugovora o dodjeli sredstava između Korisnika i Fonda.
2. je bitan sastojak Ugovora (bez mogućnosti produženja) te se njegovim istekom:
• Ugovor automatski raskida i
• Korisnik gubi pravo korištenja odobrenih sredstava Grada.
IX. Isplata sredstava donacije
Sredstava donacije isplaćivat će se na bankovni račun korisnika sredstava Grada jednokratno, po završetku radova, u roku od 60 dana od zaprimanja potpune dokumentacije korisnika za isplatu, priznate od strane Grada, koja obvezno uključuje:
1. Zahtjev za isplatu donacije (dostupno na mrežnoj stranici Grada), u izvorniku,
2. Račun(e) izvođača radova/dobavljača opreme s detaljnim troškovnikom i iskazanim jediničnim cijenama,
3. Dokaze o plaćanju računa iz točke 2. (opće uplatnice ili izvodi iz transakcijskog računa ili potvrde banke o uplati ili potvrda o plaćanju ili drugi odgovarajući dokaz) u izvorniku ili preslici,
4. Ugovor o ustupanju potraživanja (cesiji) za prijenos obveze plaćanja izvođaču radova/dobavljaču opreme s korisnika na Fond (ukoliko je primjenjivo),
5. Izjavu izvođača radova o jamstvenim rokovima za radove (najmanje 2 godine) i opremu (na rokove koji nisu kraći od rokova dostavljača opreme),
6. Ateste i certifikate (izjave i sukladnosti) za ugrađene materijale i opremu,
7. Fotodokumentacija obiteljske kuće nakon obnove - fotografije cijele kuće nakon obnove, svih dijelova na kojima su izvođeni radovi te svih ugrađenih sustava,
8. Dokaz kojim se dokazuje IBAN korisnika (preslika kartice računa na kojoj je vidljiv IBAN ili izvadak iz transakcijskog računa iz kojeg je razvidan IBAN ili pisana potvrda banke o IBAN-u).
U slučaju sufinanciranja mjera povećanja toplinske zaštite elemenata vanjske ovojnice (toplinska izolacija vanjske ovojnice grijanog prostora i zamjene postojeće stolarije ovojnice grijanog prostora novom) zahtjev dodatno mora sadržavati:
- Izvješće certifikatora o provedbenom energetskom pregledu nakon energetske obnove i energetski certifikat izrađen nakon energetske obnove, u .pdf formatu na USB-u, DVD-u ili CD-u.
U slučaju sufinanciranja neke od mjera ugradnje sustava za korištenje obnovljivih izvora energije za proizvodnju toplinske ili rashladne energije, zahtjev dodatno mora sadržavati:
- Završno izvješće nadzornog inženjera, za sustave nazivne snage ≥ 30 kW,
- Izjavu izvođača radova o jamstvenim rokovima za radove (najmanje 2 godine) i opremu (na rokove koji nisu kraći od rokova dobavljača opreme), za sustave nazivne snage < 30 kW,
- Tehnički list glavne komponente ugrađenog sustava.
U slučaju sufinanciranja mjere izgradnje fotonaponske elektrane za proizvodnju električne energije za vlastitu potrošnju, zahtjev dodatno mora sadržavati:
- Izjavu izvođača radova o usklađenosti izvedenih radova s glavnim projektom, za sustave u samostalnom radu (off-grid),
- Potvrdu za trajni pogon izdana od operatora distribucijskog sustava (HEP ODS) za sustave u mrežnom radu,
- Tehnički list glavne komponente ugrađenog sustava.
Grad Vukovar pridržava pravo traženja dostave druge dokumentacije u svrhu utvrđivanja opravdanosti zahtjeva za isplatu sredstava.
Korisnik dostavlja svu navedenu dokumentaciju:
• Poštom na adresu: Grad Vukovar, Dr. Franje Tuđmana 1, 32000 Vukovar ili
• U pisarnicu Grada na istu adresu,
Grad će, u roku od 60 dana od zaprimanja potpune dokumentacije za isplatu, isplatiti donaciju za ostvarene opravdane troškove:
Korisniku, za račune koje je korisnik isplatio 40% ili više, temeljem dokaza o plaćanju korisnika.
Grad će po završetku projekta isplaćivati sredstava donacije prema odobrenom postotnom učešću, a najviše do odobrenog iznosa, odnosno:
• u slučaju da su opravdani troškovi provedenog projekta jednaki ili viši od opravdanih troškova navedenih u ugovoru Grad će isplatiti sredstava donacije u maksimalnom odobrenom iznosu,
• u slučaju da su opravdani troškovi provedenog projekta niži od opravdanih troškova navedenih u ugovoru, Grad će isplatiti sredstva donacije prema odobrenom postotnom učešću i u iznosu manjem od odobrenog.
U slučaju zaprimanja nepotpune dokumentacije za isplatu, Grad će e-poštom ili poštom zatražiti njenu dopunu.
Napomene:
Grad ne sudjeluje u ugovaranju poslovnih odnosa korisnika i ostalih sudionika u provedbi projekta, te ne može:
1. Sudjelovati/posredovati u njihovom rješavanju,
2. Ni snositi posljedice u sporovima i potraživanjima koji/koja u tim odnosima mogu
nastati.
X. Ostale informacije
Poziv je objavljen 5. studenog 2024. godine na mrežnoj stranici Grada www.vukovar.hr.
Grad će prikupljati i obrađivati osobne podatke građana (ime, prezime, OIB, adresa prebivališta, broj bankovnog računa, broj mobitela i/ili telefona, adresa e-pošte i vlastoručni potpis) u svrhu provođenja Poziva.
Grad će osobne podatke o prijaviteljima prikupljati, obrađivati i čuvati na propisani način i neće ih dostavljati trećim stranama na obradu bez pisane privole ispitanika, sukladno:
- Uredbi (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Opća uredba o zaštiti podataka),
- Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/2018) i
- Uredbi (EU) 2018/1725 Europskog parlamenta i Vijeća od 23. listopada 2018. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka u institucijama, tijelima i agencijama Unije i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Uredbe (EZ) br. 45/2001 i Odluke br. 1247/2002 EZ).
Osobni podaci koristit će se samo u nužnom opsegu za ostvarenje svrhe iz prijave na ovaj Poziv – za obradu Prijave, donošenje Odluke i sklapanje Ugovora i propisno će se čuvati u roku od 10 godina, sukladno Zakonu o arhivskom gradivu i arhivima (NN 105/97, 64/00, 65/09, 125/11 i 46/17).
Dodatne obavijesti mogu se dobiti isključivo:
1. na broj telefona 032/456-585
2. slanjem upita na e-adresu:
KLASA: 365-03/24-01/5
URBROJ: 2196-1-02-24-3
U Vukovaru, 30. listopada 2024. godine
1._Obrazac_za_prijavu
2._Obrazac_za_isplatu
Javni_poziv_Grad_Vukovar
Gradonačelnik:
Ivan Penava
Prilozi:
1. Obrazac za prijavu
2. Obrazac za isplatu
- NATJEČAJ za prodaju nekretnina na temelju javnog prikupljanja ponuda
- NATJEČAJ za prijem u radni odnos na neodređeno vrijeme
- NATJEČAJ za Tajnika školske ustanove
- NATJEČAJ za prodaju nekretnine na temelju javnog prikupljanja ponuda
- JAVNI POZIV ZA ISKAZ INTERESA ZA KRAJNJE KORISNIKE PROJEKTA „ZAŽELI – prevencija institucionalizacije Pruži mi ruke II“