Predstavljen vizualni identitet Vukovarskog Vodotornja - simbola hrvatskog zajedništva
Izabran je i predstavljen vizualni identitet Vukovarskog vodotornja – simbola hrvatskog zajedništva koji ponajbolje izražava hrvatskog zajedništvo nastalo 1991. godine i zadržano do danas. Ovo se zajedništvo očitovalo u obrani domovine, obnovi i svakoj drugoj međusobnoj pomoći iz svih dijelova Hrvatske i dijaspore. Jednako spremno, hrvatsko se zajedništvo pokazalo i u prilici prikupljanja donacijskih sredstava za obnovu Vodotornja.
Upravo tom idejom vođeno, stručno je povjerenstvo između 32 rada odabralo onaj autorskog tima Kazinoti&Komenda kao rješenje koje najizvornije prikazuje značenje, snagu i važnost zajedništva Hrvata sa svih krajeva svijeta povezanih u jedinstvenoj ljubavi prema Hrvatskoj.
„Logo se sastoji od 640 točkica od kojih svaka predstavlja pogodak u Vodotoranj, a koje su raspoređene u dva kvadrata koji simboliziraju Hrvatsku. Oni ujedno simboliziraju i zajedništvo jer njihovim ponovnim spajanjem dobivamo puni kvadrat," objasnio je grafički dizajner Karlo Kazinoti iz autorskog tima Kazinoti&Komenda.
Predsjednik stručnoga povjerenstva Ivan Dorogi, grafički dizajner i profesor na Studiju dizajna Sveučilišta u Zagrebu istaknuo je kako izabrani vizualni identitet prelazi lokalne okvire te da je napravljen za budućnost jer takvi znakovi mogu podnijeti široku lepezu svih mogućih komunikacijskih sredstava koja trenutno ne možemo ni zamisliti.
„Kolege su uspjele raster od 640 točkica provući kroz sve moguće standardne i nestandardne oblike komunikacije. Zbog toga je ovo uistinu jedinstven primjer modernog rješenja za vremena koja dolaze, ali istovremeno bremenit silnom količinom simbolike i značaja," rekao je Dorogi.
Svoje je zadovoljstvo izabranim rješenjem iskazala i pročelnica Upravnog odjela za kulturu i turizam Marina Sekulić, također članica stručnog povjerenstva. Smatra kako je riječ o pravom odabiru je istovremeno uspješno odražava ratnu simboliku Vodotornja, zajedništva i odaziv donatorske akcije. Istovremeno, najavila je kako će Grad Vukovar zaštititi znak, oblik i ime Vodotornja kako bi se koristili samo prema pravilima koja odredi Grad Vukovar.
Upravo tom idejom vođeno, stručno je povjerenstvo između 32 rada odabralo onaj autorskog tima Kazinoti&Komenda kao rješenje koje najizvornije prikazuje značenje, snagu i važnost zajedništva Hrvata sa svih krajeva svijeta povezanih u jedinstvenoj ljubavi prema Hrvatskoj.
„Logo se sastoji od 640 točkica od kojih svaka predstavlja pogodak u Vodotoranj, a koje su raspoređene u dva kvadrata koji simboliziraju Hrvatsku. Oni ujedno simboliziraju i zajedništvo jer njihovim ponovnim spajanjem dobivamo puni kvadrat," objasnio je grafički dizajner Karlo Kazinoti iz autorskog tima Kazinoti&Komenda.
Predsjednik stručnoga povjerenstva Ivan Dorogi, grafički dizajner i profesor na Studiju dizajna Sveučilišta u Zagrebu istaknuo je kako izabrani vizualni identitet prelazi lokalne okvire te da je napravljen za budućnost jer takvi znakovi mogu podnijeti široku lepezu svih mogućih komunikacijskih sredstava koja trenutno ne možemo ni zamisliti.
„Kolege su uspjele raster od 640 točkica provući kroz sve moguće standardne i nestandardne oblike komunikacije. Zbog toga je ovo uistinu jedinstven primjer modernog rješenja za vremena koja dolaze, ali istovremeno bremenit silnom količinom simbolike i značaja," rekao je Dorogi.
Svoje je zadovoljstvo izabranim rješenjem iskazala i pročelnica Upravnog odjela za kulturu i turizam Marina Sekulić, također članica stručnog povjerenstva. Smatra kako je riječ o pravom odabiru je istovremeno uspješno odražava ratnu simboliku Vodotornja, zajedništva i odaziv donatorske akcije. Istovremeno, najavila je kako će Grad Vukovar zaštititi znak, oblik i ime Vodotornja kako bi se koristili samo prema pravilima koja odredi Grad Vukovar.
- Javni poziv "Energetska obnova obiteljskih kuća u Gradu Vukovaru za 2024./2025./2026. godinu"
- NATJEČAJ za prijem u radni odnos na neodređeno vrijeme
- NATJEČAJ za prijem u radni odnos na neodređeno vrijeme
- Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti (pisano testiranje i intervju) - viši stručni suradnik za sport i branitelje
- JAVNI POZIV Za iskazivanje interesa za zakup javne površine za postavljanje vlastitih štandova u svrhu prodaje hrane i pića te zakup pokretnih gradskih štandova u svrhu prodaje suvenira i svijeća u okviru obilježavanja „Dan sjećanja na žrtvu Vukovar