{gallery}2015/10/26/02{/gallery} U suradnji s Udrugom odgojitelja Terina i Društvom Naša djeca, djeca DV Vukovar I prikupila su donacije za djecu Sirije.
Jedna od bitnih zadaća u vrtiću je i razvijati u djece osjećaj za potrebe drugih i razumijevanje njihova položaja (patnja, ugroženost).
Uz pojam suosjećanja često se veže i pojam prosocijalnog ponašanja. To je sveobuhvatni naziv za različite oblike socijalnog ponašanja kojima je temeljno pomaganje drugima u zadovoljavanju njihovih potreba i uklanjanje teškoća. Dok je suosjećanje prije svega "osjetljivost" na tuđe misli i osjećaje, prosocijalno ponašanje se odnosi na konkretne akcije koje imaju cilj pomoći drugoj osobi. Suosjećanje i prosocijalno ponašanje se javlja u posve male djece. Ako dijete za svoje suosjećanje biva pohvaljeno od odraslih, takvo će se ponašanje dalje razvijati, a ako odrasli ne reagiraju na takvo ponašanje ili negativno reagiraju, ono će se s vremenom smanjivati. Dakle, i pri ovom vidu socijalizacije odrasli su ujedno i model djetetu, ali i osobe koje stvaraju klimu za zapažanje i pravilno vrednovanje osjećaja drugih.
Tako su naše odgajateljice i roditelji primjerom svoga života i djelovanja (a mnogi su i sami bili u poziciji "potrebnoga") pokazali našoj djeci kakvi bismo trebali biti prema svojim bližnjima koji su se našli u ovoj, posebno za njihove vršnjake, teškoj situaciji.

I kao što je rekao poznati njemački filozof, pjesnik... Friedrich Nietzsche: Najpoučniji doživljaji su doživljaji iz naše svakodnevice, tako i naša djeca primjerom života uče biti suosjećajni, osjetljivi za potrebe drugih, dobri ljudi.