KLASA: 602-01/22-01/68
URBROJ: 2196-1-5-01-22-1
Vukovar, 26. kolovoza 2022. godine

Na temelju Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi ( NN br. 87/08., 86/09., 92/10., 105/10. ,90/11., 16/12., 86/12.,94/13. i 152/14., 07/17., 68/18.,98/19. i 64/20.), u sklopu projekta „ Znati je fora,“ UP.03.2.1.07.0015 koji se provodi u okviru Poziva „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza V.“ UP.03.2.1.07“ ravnateljica Osnovne škole Siniše Glavaševića u Vukovaru objavljuje




JAVNI POZIV
za prijavu kandidata za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi
u Osnovnoj školi Siniše Glavaševića

 



Broj pomoćnika u nastavi: jedan (1) za učenika 3. razreda koji nastavu polazi po modelu A
( na srpskom jeziku i ćiriličnom pismu )
Mjesto rada: Osnovna škola Siniše Glavaševića
Radno vrijeme: minimalno 20 sati tjedno ili nepuno radno vrijeme ovisno o potrebama učenika s teškoćama u razvoju
Prijevoz na rad: djelomično/u visini cijene karte linijskog gradskog prijevoza ovlaštenog gradskog prijevoznika
Vrsta ugovora: Ugovor o radu na određeno vrijeme, a najdulje do kraja nastavne godine 2022./2023.
I.
1. UVJETI

- završeno minimalno četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje,
- nepostojanje zapreke za zasnivanje radnog odnosa sukladno članku 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi
- hrvatsko državljanstvo
- zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima,
- završeno osposobljavanje u trajanju od najmanje 20 sati koje je najmanje sadržavalo slijedeće elemente programa:

• osnovna načela obrazovanja učenika s teškoćama u razvoju s naglaskom na inkluzivno obrazovanje,
• karakteristike učenika s teškoćama u razvoju (za sve vrste teškoća),
• podrška učenicima s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovnom procesu i razvoju socijalnih
• vještina (način pružanja pomoći),
• suradnja s učiteljem/nastavnikom/stručnim timom škole/roditeljima i drugim učenicima,
• prava učenika s teškoćama u razvoju
• poznavanje srpskog jezika i ćiriličnog pisma
Uz prethodno navedene uvjete, pomoćnik u nastavi mora imati završenu edukaciju te stečene kompetencije za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi.
Na natječaj se pod jednakim uvjetima mogu javiti kandidati oba spola.

II.

OPIS POSLOVA POMOĆNIKA U NASTAVI

Poslovi pomoćnika u nastavi su potpora u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, potpora u kretanju, potpora pri uzimanju hrane i pića, potpora u obavljanju higijenskih potreba, potpora u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima te vršnjacima učenika u razredu kao i poslovi specifični za funkcioniranje pojedinih učenika ili skupine učenika.
Pomoćnik u nastavi može pružati potporu jednom ili dvoje učenika u istome razrednom odjelu ili različitim razrednim odjelima, ili kao pomoćnik u nastavi skupini učenika istoga razrednog odjela/odgojno-obrazovne skupine uzimajući u obzir individualne potrebe svakog učenika.

III.
DODATNA ZNANJA I VJEŠTINE

Poštivanje različitosti, afinitet prema djeci s teškoćama u razvoju, otvorenost, odgovornost, fleksibilnost, razvijene komunikacijske vještine, podjednaka sklonost individualnom i timskom radu, točnost u izvršavanju poslova, organiziranost, emocionalna stabilnost i dosljednost.

IV.
UGOVORNI UVJETI
S odabranim pomoćnicima u nastavi, škole će sklopiti ugovor o radu na određeno vrijeme trajanja nastavne godine kojim će se definirati međusobna prava i obveze. Radno vrijeme bit će određeno sukladno individualnim potrebama učenika s teškoćama u razvoju kojima će pomoćnici u nastavi pružati asistenciju za vrijeme nastave i izvan- učioničkih aktivnosti.
Po sklapanju ugovora o radu i početku rada u školi partneru, pomoćnici u nastavi biti će upućeni na obavljanje zdravstvenog (sanitarnog) pregleda, sukladno važećoj zakonskoj obvezi za osobe koje obavljaju poslove u odgojno-obrazovnim ustanovama.

 

V.
POSTUPAK PRIJAVE

Kandidati koji se prijavljuju za radna mjesta pomoćnika u nastavi dužni su priložiti sljedeće dokumente:
• zamolba (obvezno navesti datum i mjesto rođenja, adresu stanovanja te kontakt telefonski broj i e-mail, ukoliko je primjenjivo: navesti podatke o iskustvu u radu s djecom s teškoćama (naziv institucije / udruge / tvrtke, te trajanje, navesti preferiranu školu, navesti radno mjesto PUN)
• životopis (ukoliko je primjenjivo: navesti podatke o iskustvu u radu s djecom s teškoćama (naziv institucije / udruge / tvrtke, te trajanje)
• dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi)
• potvrdu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje da se radi o nezaposlenoj osobi
• obostrana preslika osobne iskaznice
• uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak ne starije od 3 mjeseca od dana objave ovog natječaja
• potvrdu ili certifikat o završenom programu edukacije za poslove pomoćnika u minimalnom trajanju od 20 sati ukoliko kandidat ima završen program edukacije (preslika)
• dokaz o stečenim kompetencijama za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi
• dokaz o poznavanju srpskog jezika i ćiriličnog pisma

Isprave se prilažu u neovjerenom presliku.
Na natječaj se pod jednakim uvjetima mogu javiti kandidati oba spola.
Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju završen program edukacije za poslove pomoćnika u minimalnom trajanju od 20 sati uz uvjet da isti završe prije početka rada. Organizaciju i troškove edukacije snosit će Grad Vukovar.
Podnošenjem prijave na ovaj poziv pristupnici daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na javni poziv u svrhu provedbe natječajnog postupka, sukladno odredbama Opće Uredbe (EU) 2016/679 o zaštiti osobnih podataka i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18).
Kandidati koji prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju, mo-raju se u prijavi pozvati na to pravo, odnosno uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21), uz prijavu na natječaj dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja sa popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednos-ti: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/NG/12%20Pronac/Zapo%C5%A1ljavanje/Popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju.pdf.

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o ci-vilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), uz prijavu na natječaj duž-ne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja sa popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: prednosti:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji I zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN br. 157/13.,152/14., 39/18. I 32/20.), uz prijavu na natječaj dužni su, pored dokaza o ispunjavanju traženih ovjeta, priložiti I dokaz o invaliditetu ( javna isprava o invaliditetu na temelju koje se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invalidiitetom) te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca, odnosno služba.

VI.
ODABIR KANDIDATA
Odabir kandidata za pomoćnika u nastavi izvršit će stručno povjerenstvo za selekciju kandidata nakon obavljenog intervjua.
O mjestu i vremenu održavanja intervjua, kandidati će biti naknadno obaviješteni telefonskim putem ili objavom na Internet stranici škole (http://os-sinise-glavasevica-vu.skole.hr/)

VII.
DOSTAVA PRIJAVA

Prijave se podnose preporučenom poštom ili predaju osobno u zatvorenoj omotnici na sljedećoj adresi škole:
OSNOVNA ŠKOLA SINIŠE GLAVAŠEVIĆA
32010 VUKOVAR Dr. Ante Starčevića 5
u vremenu od 8.00 do 15.00 sati
s napomenom
„Prijava za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi „.

Rok za podnošenje prijava: 2.rujna 2022. godine do 15.00 sati.
Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.
Izrazi koji se koriste u ovom Javnom pozivu, a imaju rodno značenje odnose se jednako na muški i ženski rod.

 

Ravnateljica škole:
Slavica Mišić,prof.