REPUBLIKA HRVATSKA
VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA
OSNOVNA ŠKOLA DRAGUTINA TADIJANOVIĆA
204. VUKOVARSKE BRIGADE 24A, VUKOVAR
KLASA: 112-02/23-01/34
URBROJ: 2196-01-02-23-01
U Vukovaru, 22. kolovoza 2023.

Na temelju članka 99. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11., 16/12., 86/12., 94/13. i 152/14., 07/17., 68/18., 98/19., 64/20. i 152/22.), i Poziva „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza VI.“ ravnateljica Osnovne škole Dragutina Tadijanovića u Vukovaru, Lidija Miletić, prof. objavljuje


JAVNI POZIV
za prijavu kandidata za izvršavanje poslova pomoćnika u nastavi
u Osnovnoj školi Dragutina Tadijanovića



Broj pomoćnika u nastavi: (2) od toga:
- za učenika 5. razreda – jedan (1)
- za učenika 6. razreda – jedan (1)
Mjesto rada: Osnovna škola Dragutina Tadijanovića
Radno vrijeme: minimalno 20 sati tjedno ili nepuno radno vrijeme ovisno o potrebama učenika s teškoćama u razvoju
Prijevoz na rad: djelomično/u visini cijene karte linijskog gradskog prijevoza ovlaštenog gradskog prijevoznika
Vrsta ugovora: Ugovor o radu na određeno vrijeme, a najdulje do kraja nastavne godine 2023./2024.
I.
1. UVJETI

- završeno minimalno četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje,
- nepostojanje zapreke za zasnivanje radnog odnosa sukladno članku 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi
- hrvatsko državljanstvo
- zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima,
- završeno osposobljavanje u trajanju od najmanje 20 sati koje je najmanje sadržavalo slijedeće elemente programa:
• osnovna načela obrazovanja učenika s teškoćama u razvoju s naglaskom na inkluzivno obrazovanje,
• karakteristike učenika s teškoćama u razvoju (za sve vrste teškoća),
• podrška učenicima s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovnom procesu i razvoju socijalnih vještina (način pružanja pomoći),
• suradnja s učiteljem/nastavnikom/stručnim timom škole/roditeljima i drugim učenicima,
• prava učenika s teškoćama u razvoju.

Na natječaj se pod jednakim uvjetima mogu javiti kandidati oba spola.

II.
OPIS POSLOVA POMOĆNIKA U NASTAVI
Poslovi pomoćnika u nastavi su potpora u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, potpora u kretanju, potpora pri uzimanju hrane i pića, potpora u obavljanju higijenskih potreba, potpora u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima te vršnjacima učenika u razredu kao i poslovi specifični za funkcioniranje pojedinih učenika ili skupine učenika.
Pomoćnik u nastavi pruža potporu jednom učeniku u jednom razrednom odjelu.

III.
DODATNA ZNANJA I VJEŠTINE
Poštivanje različitosti, afinitet prema djeci s teškoćama u razvoju, otvorenost, odgovornost, fleksibilnost, razvijene komunikacijske vještine, podjednaka sklonost individualnom i timskom radu, točnost u izvršavanju poslova, organiziranost, emocionalna stabilnost i dosljednost.

IV.
UGOVORNI UVJETI
S odabranim pomoćnicima u nastavi, po dobivanju suglasnosti Ministarstva, škola će sklopiti ugovor o radu na određeno vrijeme trajanja nastavne godine kojim će se definirati međusobna prava i obveze. Radno vrijeme bit će određeno sukladno individualnim potrebama učenika s teškoćama u razvoju kojima će pomoćnici u nastavi pružati asistenciju za vrijeme nastave i izvan- učioničkih aktivnosti.

V.
POSTUPAK PRIJAVE
Kandidati koji se prijavljuju za radna mjesta pomoćnika u nastavi dužni su priložiti sljedeće dokumente:
• zamolba (obvezno navesti datum i mjesto rođenja, adresu stanovanja te kontakt telefonski broj i e-mail, ukoliko je primjenjivo: navesti podatke o iskustvu u radu s djecom s teškoćama (naziv institucije / udruge / tvrtke, te trajanje, navesti radno mjesto PUN)
• životopis (ukoliko je primjenjivo: navesti podatke o iskustvu u radu s djecom s teškoćama (naziv institucije / udruge / tvrtke, te trajanje)
• dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi)
• obostrana preslika osobne iskaznice
• uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak ne starije od 3 mjeseca od dana objave ovog natječaja
• potvrdu ili certifikat o završenom programu edukacije za poslove pomoćnika u minimalnom trajanju od 20 sati ukoliko kandidat ima završen program edukacije (preslika)

Isprave se prilažu u neovjerenom presliku.
Osnovna škola Dragutina Tadijanovića zadržava pravo uvida u originale dokumenata.
Na natječaj se pod jednakim uvjetima mogu javiti kandidati oba spola.

Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju završen program edukacije za poslove pomoćnika u minimalnom trajanju od 20 sati uz uvjet da isti završe prije početka rada. Organizaciju i troškove edukacije snosit će Grad Vukovar.

Podnošenjem prijave na ovaj poziv pristupnici daju privolu Školi za obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na javni poziv u svrhu provedbe natječajnog postupka, sukladno odredbama Opće Uredbe (EU) 2016/679 o zaštiti osobnih podataka i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18).
Kandidati koji prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju, moraju se u prijavi pozvati na to pravo, odnosno uz prijavu priložiti svu propisanu dokumenta-ciju prema posebnom zakonu te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jedna-kim uvjetima.
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zako-na o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21), uz prijavu na natječaj dužne su priložiti i dokaze propisane član-kom 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja sa popisom dokaza potreb-nih za ostvarivanja prava prednos-ti: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/NG/12%20Pronac/Zapo%C5%A1ljavanje/Popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju.pdf.

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), uz prijavu na na-tječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja sa popisom dokaza potreb-nih za ostvarivanja prava prednosti: prednosti:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivan-je%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN br. 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13 i 98/19), uz prijavu na natječaj dužni su, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje ili potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, izjavu da do sada nisu koristili pravo prednosti prilikom zapošljavanja po toj osnovi te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslo-davca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.).

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 9. Za-kona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN br. 157/13.,152/14., 39/18. i 32/20.), uz prijavu na natječaj dužni su, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o invaliditetu ( javna isprava o invaliditetu na temelju koje se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom) te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca, odnosno služba.

VI.
ODABIR KANDIDATA
Odabir kandidata za pomoćnika u nastavi izvršit će stručno povjerenstvo za selekciju kandidata nakon obavljenog intervjua.
O mjestu i vremenu održavanja intervjua, kandidati će biti naknadno obaviješteni telefonskim putem ili objavom na Internet stranici škole (http://os-dtadijanovica-vu.skole.hr )

VII.
DOSTAVA PRIJAVA
Prijave se podnose osobnom predajom u zatvorenoj omotnici na sljedećoj adresi škole:

OSNOVNA ŠKOLA DRAGUTINA TADIJANOVIĆA
32000 VUKOVAR , 204. vukovarske brigade 24A
u vremenu od 8.00 do 14.00 sati
s napomenom
„Prijava za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi “.

Rok za podnošenje prijava: 30. kolovoza 2023. godine do 15.00 sati.

Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.
Dodatni upiti i informacije na e-mail : Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Izrazi koji se koriste u ovom Javnom pozivu, a imaju rodno značenje odnose se jednako na muški i ženski rod.


Ravnateljica škole:
Lidija Miletić, prof.