Ostale vijesti
U Dječjem vrtiću "Borovo" sve češće je zastupljen jedan od najprihvatljivijih oblika učenja djece predškolske dobi.
Rad djece na projektima kao oblik integriranog i suradničkog učenja koji se ostvaruje u suradnji djece, roditelja i odgojiteljica, provodi se u svim odgojno-obrazovnim skupinama, ovisno o interesima i psishofizičkim osobinama djece.
Cjelovit sustav gospodarenja otpadom u Gradu Vukovaru donijet će dobrobit svima nama, ali i generacijama koje dolaze, rekao je na javnoj tribini u Sotinu zamjenik gradonačelnika Vukovara Marijan Pavliček.
Članice dječjeg zbora "Vukovarski golubići" Kiara Lemac, Erika Bainrauch i Ana Vidović na ovogodišnjem međunarodnom festivalu LINOFEST 2015 koji je održan u subotu 23. svibnja 2015. u Bosanskom kulturnom centru u Sarajevu, sa pjesmom DUGA osvojile su Drugu nagradu stručnog žirija.
Povodom obilježavanja Dana Zajedničkog vijeća općina (ZVO) 25. svibnja u Hrvatskom domu Vukovar održan je svečani program.
Dodjelom nagrada i priznanja glumcima u Gradskom muzeju Vukovar dana 24. svibnja 2015. svečano je zatvoren 22. Festival glumca.
21.svibnja 2015.u Gimnaziji Vukovar održano edukativno predavanje i radionica pod nazivom:Ideologije antisemitizma i njihovi korijeni u europskoj povijesti
KU "Danubius", kao nositelj likovne kolonije u sklopu prvosvibanjskog izleta u Adici, odlučila je radove nastale na istoj donirati u humanitarne svrhe.
U vukovarskoj osnovnoj školi „Antun Bauer" u petak 22.05.2015. godine, održano je edukativno predavanje i radionica s temom „Kako prevenirati nepravilno držanje".
Predavanje je organizirao Lions klub Vukovar u suradnji sa ravnateljem škole gospodinom Jozom Mihaljev i pedagoginjom gospođom Ivanom Dragšić.
Davor Rostuhar je kroz fotografiju, zvuk, stihove i prozu ispričao priču o Butanu i predstavio novu knjigu „U zemlji zmaja" u Gradskoj knjižnici Vukovar.
Budući prvašići polaznici Dječjeg vrtića „Borovo", u cilju što bolje pripremljenosti za nove životne promjene, posjetila su osnovnu školu Siniše Glavaševića. Zanimljive aktivnosti provedene u zajedništvu s učiteljicom i školaracima pobudile su interes djece za nove uloge i obveze koje ih očekuju u školskom okruženju.