Projekt je apliciran na program „ZAŽELI – Program zapošljavanja žena financiran iz Europskog socijalnog fonda" u nadležnosti Ministarstva rada i mirovinskoga sustava koji je u skladu s europskim i nacionalnim preporukama o unaprjeđenju položaja žena na tržištu rada i zaštite prava žena, kao i sa smjernicama politika zapošljavanja država članica EU s naglaskom na promicanje socijalne uključenosti i suzbijanja siromaštva, posebice radi činjenice da će se kao sudionice ovih aktivnosti uključivati žene koje su u nepovoljnom položaju na tržištu rada, a koje će skrbiti o starijim osobama i osobama u nepovoljnom položaju.

Cilj projekta "Pokloni mi osmijeh" je osiguravanje uvjeta za zapošljavanje pripadnica ranjivih skupina na području grada Vukovara u svrhu stvaranja preduvjeta za kvalitetniji život osoba treće životne dobi i osobama u nepovoljnom položaju pružanjem potrebnih usluga za 300 krajnjih korisnika kojima je potrebna pomoć u kućanstvu.
Projektom će se osigurati svi potrebni preduvjeti za zapošljavanje pripadnica ciljane skupine koje će svojim radom pružati usluge krajnjim korisnicima te im omogućiti kvalitetnije uvjete za život. Osposobljavanjem / obrazovanjem žena koje nemaju završeno osnovno ili srednje obrazovanje povećati će se njihova zapošljivost odnosno konkurentnost na tržištu rada. Zapošljavanjem žena osiguravaju im se potrebni uvjeti za normalan život, njihov ostanak u gradu Vukovaru, s njihovim obiteljima te se sprječava odljev stanovništva. Krajnjim korisnicima, osobama treće životne dobi i osobama u nepovoljnom položaju omogućiti će se normalniji uvjeti života što će im povećati kvalitetu života i socijalnu uključenost.
Ukupna vrijednost projekta je 7.506.246,08, te se sufinancira u cijelosti.
Nositelj projekta je Grad Vukovar, dok su partneri na projektu Hrvatski zavod za zapošljavanje Vukovar i Centar za socijalnu skrb Vukovar.
Planirano vrijeme provedbe projekta je 30 mjeseci od čega će žene pružati usluge korisnicima 24 mjeseca. Projekt se sastoji od 4 elementa: zapošljavanje žena, obrazovanje žena, promidžba i vidljivost, upravljanje projektom. Tijekom tog razdoblja intenzivno će se provoditi marketinške aktivnosti kako bi se u projekt uključio što veći broj korisnika i žena pripadnica ciljane skupine.