Nakon što je Udruga hrvatskih tržnica u sklopu projekta „Vrtići i škole na tržnicama" izdala ilustriranu slikovnicu i društvenu igru „Šetnja tržnicom" autorice Marije Martinko, s ciljem poticanja stvaranja navika konzumacije domaćih i svježih proizvoda kod najmlađih, Grad Vukovar uključio se u provedbu projekta kako bi kod djece polaznika vukovarskih vrtića, kroz edukaciju i igru, djelovali na stvaranje ili mijenjanje navika koje utječu na kvalitetu života i podučili ih o važnosti zdravog načina prehrane.

Gradonačelnik Grada Vukovara Ivan Penava uručio je navedene slikovnice djeci vukovarskih vrtića koja su posjetila Gradsku tržnicu Vukovar gdje su izveli prigodni program, obišli štandove i trgovce te naučila nešto novo o zdravoj prehrani svoga kraja.

„Danas smo u dvojakoj ulozi na našoj Gradskoj tržnici. Pozvali smo djecu vukovarskih vrtića kako bi već najmanjima poslali edukativnu poruku kako putem slikovnice tako i putem iskustva boravka na tržnici koja u našem gradu ima dugu tradiciju. Zasigurno njihovi roditelji, djedovi i bake imaju dugogodišnju naviku odlaska na tržnicu i kupovine najzdravijih mogućih proizvoda koji se nalaze na tržištu, a to su proizvodi hrvatskih seljaka i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava. Osim edukativne uloge, druga nam je svrha s kojom smo već krenuli od same izgradnje tržnice jest da u današnjem svijetu mali proizvođači i obiteljska poljoprivredna gospodarstva u marketinškom smislu ne mogu parirati velikim trgovačkim lancima. Poboljšanjem uvjeta željeli smo prekinuti takvu praksu i omogućiti bolji pristup malim proizvođačima i njihovim kvalitetnim proizvodima," rekao je gradonačelnik Penava ističući zadovoljstvo radom Gradske tržnice u proteklih šest mjeseci.

„Ovo je samo prva od aktivnosti kojima se planira popularizirati domaće proizvode sa tržnice. Gradska tržnica Vukovar uključila se i u projekt Udruge hrvatskih tržnica - Certificiranje seljačkih tržnica, kojim se postiže pravo na uporabu zaštićen oznake „Proizvodi hrvatskog seljaka". Ovaj projekt provodi se u Hrvatskoj od 2006. godine te je njime trenutno obuhvaćeno 16 gradova i više od 600 obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava što najbolje govori o njegovoj uspješnosti i prihvatljivosti. Cijelu organizaciju certificiranja i dodjele oznake kojom se jamči porijeklo proizvoda zajedno provode Udruga hrvatskih tržnica (UHT), Savjetodavna služba te predstavnici udruga proizvođača, kao i lokalne samouprave i regionalne uprave. Cilj ovog projekta je promovirati domaće proizvode, kupcima jamčiti podrijetlo proizvoda koje kupuju, a certificiranim proizvođačima olakšati plasman proizvoda i zaštiti ih od nelojalne konkurencije. Ovakav način ponude domaće hrane predstavlja jedan od načina skraćivanja lanaca opskrbe građana hranom, te svježu i domaću hranu čini lakše dostupnom i to bez posrednika. Osim toga ovo je izvrsna prilika da se turistima prikaže sva raznolikost ponude tradicijske hrane i na taj način najbolje prezentiraju naše kulturne i prirodne vrijednosti," rekao je Igor Antolović pročelnik službe vlastitog pogona Gradske tržnice Vukovar.